Tuesday

Best Of Sydinar

Selamat Datang!

Blog Sydinar ini saya kongsi dan coretkan pelbagai artikel, pengalaman, insights , isu-isu, pandangan peribadi dan hal-hal yang berkaitan dengan dunia keusahawan dan perniagaan.

Hasilnya blog ini mengandungi pelbagai maklumat komprehensif berkaitan perniagaan internet mahupun perniagaan konvensional.

Blog ini juga berguna sebagai wadah berkongsi pandangan untuk individu usahawan konvensional yang sedang dalam transisi ke perniagaan internet.

Di bawah ini disenaraikan post-post pilihan blog mengikut kategori , dan jika anda hendak membaca post terbaru sila rujuk ke sidebar di sebelah.


Selamat Membaca...


Petua Perniagaan Internet / Online







Petua Perniagaan Konvensional







JatiDiri dan Minda Usahawan



2 Comments:

Blogger smartzul said...

sydinar, teruskan menulis. Nilai ilmu yg anda tulis di sini amat-amat bernilai! Jangan lupa, jadikan ia hakcipta anda.. ;)

Saya akan jadikan blog ini sebagai antara rujukan saya especially mengenai perniagaan secara umumnya. :)

- smartusaha

7:20 AM  
Blogger Sydinar Affan said...

Terimakasih smartzul,

Sebenarnya blog ini masih peringkat 'percubaan' / BETA.

Masih dikemaskini.

Post-post asal adalah dari blog peribadi saya yang tidak diumumkan, malahan blog sydinar ini pun saya tidak umumkan secara rasmi lagi.

Mungkin secara rawak ada orang yg terjumpa blog ini.

Walaubagaimanapun , saya akan cuba post-postkan coretan jika ada kesempatan.

Thanx again.

9:55 PM  

Post a Comment

<< Home